Onsdag kväll


onsdag, november 30

Jag vann _nästan_ båda gångerna. Suck. Jag menar verkligen _nästan_. Hade båda gångerna vunnit så fort det blivit min tur. Men nä, det gick sig visst inte. Jaja, hade hur kul som helst iaf! (Utan ett enda anspelning-på-sex-skämt från Parre, det ni)

Sitter här ganska nöjd just nu. Härlig spelkväll bakom mig. Likaså ett avsnitt Lost. Mysigt sitta i soffa med folk till ett spännande program (lite för spännande, var tvungen blunda en del idag..) Dessutom träffade jag Anna-Maria. Deras bönegrupp har visst börjat träffas på skolan. Kul! Hon är härlig, den kvinnan. Och som pricken över i hade dom en hel massa glögg, så jag norpade åt mig en mugg och tog med ner hit. Mmmm. Jul! Fast inga mandlar.. Å andra sidan kan man väl inte begära allt.

Och sovmorgon imorgon. Inte fel. Pigg och utvilad till Tro och Samhälle. Kanske t.o.m. fastnar något då?? Hoppas kan man ju alltid..
SolSara @ 11/30/2005 10:13:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Onsdag kväll

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates