Personlighetstest


tisdag, november 29

Kollade runt på lite bloggar och gjorde testet som Tobbs hade gjort och lagt ut på sin sida. Halvvägs genom frågorna inser jag att det här vill jag nog inte lägga ut på min sida. Japp. När resultatet kom så fick jag det bekräftat. Även om jag var kanske lite väl hård mot mig själv på vissa frågor, så var det ändå inget resultat som ni får se. För Tobbs kanske det var en aning intetsägande, och visst, det sa inte mig något nytt om mig själv. (Även om jag hoppas att det inte stämde precis som dom sa..) Men det var lite för mycket för att dela med mig till allmänheten.. :-) Kan göra om det någon gång när jag jobbat lite mer på mig själv, om typ tio år eller så..
SolSara @ 11/29/2005 09:48:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Personlighetstest
:) vi får veta om tio år då :p

förutsatt att resultatet är bättre då, naturligtvis.. :-)

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates