Förkylning


tisdag, november 8

Börjar få riktigt ont i halsen nu. Hjälpte varken med silverte med honung i till fikat eller varm soppa till kvällsmat. Blir bara värre och värre. Hoppas på att det går över fort, har inte tid att vara sjuk nu. Och får verkligen inte vara sjuk på söndag, ser fram mot vårat "annorlunda" möte som vi planerat så för nu. Dessutom gillar jag inte vara sjuk, känner mig så hindrad, kan inte tänka klart och kan inte göra vad jag vill göra.. Och nu skulle jag dessutom bli efter i skolan och ha ännu mer att försöka läsa igen. Hm, kanske ska gå sova nu? Sömn sägs ju vara den bästa medicinen.. :-)
SolSara @ 11/08/2005 10:24:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Förkylning

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates