Nu ska här skrivas


tisdag, november 8

Tänkte ta tag i det här med att skriva lite mer aktivt i bloggen. Och då måste man ju låta den bli lite mer allmänt tillgänglig. Så om du som vart här innan undrar vart tre av mina tidigare inlägg tagit vägen, så finns dom numera på ett annat ställe. Vill du väldigt gärna läsa vad det står, så kan du höra av dig, så kanske vi kan lösa det på något sätt..

Idag har faktiskt vart en lite ovanligt dag. För jag kände mig lite sådär när jag vaknade och insåg att jag hade en heldag i skolan framför mig. Trött och seg släpade jag mig upp. Fyra timmar "Tro och samhälle" samt två timmar med gudstjänstplanerande lockade inte direkt. Men det gick. Jag bröt nästan ihop under planerandet, dom ville ha mig till huvudroll i ett drama som vi övade på. Inte rätt dag för mig att stå i fokus. Men jag höll ihop mig själv och hoppas nu för fullt på att jag slipper spela den på mötet på söndag (trots att jag övat lite nu då..), utan att en annan, som inte var med idag, kan ta det istället.

Men det bästa av allt? Jag mår riktigt hyfsat nu! Trots lång dag i skolan och en del pluggande på eftermiddagen. Trots att förkylningen bara blir värre och värre med halsont och frysande. Trots att det fortfarande är jättetyst på en front. Ska försöka plugga lite till i kväll, börjar bli kris med mina instuderingsfrågor på GT. Sen ska jag belöna mig själv med att krypa ner i sängen, under duntäcket, ensam, med en film och... NEJ!! *suck* Så långt tänker alltså jag.. Min dator muppar sig ju.. *blä* Hm, iofs har vi fått en ny DVD/VHS till TV-rummet, kanske ska inviga den? Eller börja läsa lite i "Liftarens Guide till Galaxen"? Var ju ett tag sen jag läste igenom den, börjar bli dags. Ni som aldrig läser böcker, ni har missat en hel värld! :-)
SolSara @ 11/08/2005 06:00:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Nu ska här skrivas

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates