VM över


måndag, juli 10
Såg finalen i fotbolls-VM. På TV:n hemma där fyrans bild är flimrig och ljudet sprakigt. Blev en gnutta bättre efter att brorsan vart uppe på taket, men det var då inte bra.

Har inte så mycket att säga om det egentligen. Tankarna for på tusen andra håll, trots envisa försök koncentrera mig på spelet. Såg allting, men var nog bara närvarande halva tiden.

I mina totalt oerfarna ögon så såg det ut vara en bra match med spelare av hög klass. Men inte så bra och extremt välspelat rakt över som det borde vara i en VM-final.

Dessutom är jag grymt nyfiken på vad det kan ha varit som Materazzi sa som fick Zidane att tappa kontrollen. Psykning är väl tillåtet, men osportsligt. Kan inte alla bara vara snälla mot varandra?

Filmningarna i fotboll börjar jag också bli trött på. Kan ingen ändra reglerna så vi slipper dem? Fjantar, börja spela hockey istället..

Grattis Italien!

Andra bloggar om: , , , , , , ,
SolSara @ 7/10/2006 10:55:00 fm | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till VM över
Jag vet vad han sa!

"Varför är du så jäkla skallig, gubbtjyv"?

Och så visade Cidane det.:-D

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates