Kategorier?


tisdag, juni 27
Jag har kommit på en STOR nackdel med Blogger/Blogspot. Det finns inte inbyggt att kategorisera sina inlägg.

När man har nära 300 inlägg (ja, ett par till så är jag där) så är det ett elände hitta just det man vill ha. Och då vet jag ju ändå vad det är jag skrivit och på ett ungefär när. Så mina nya besökare går helt säkerligen miste om åtminstone ett par intressanta inlägg som ligger gömda bland allt dagboksdravel i t.ex. januari.

Känns ju bra när man inte ens hittar i sin egen blogg. Och google är inte heller snällt och hjälpsamt alla gånger. Jag har flera gånger fått ge upp när jag sökt efter ett eget inlägg, då jag insett att enda sättet att hitta just den lilla passagen jag letat efter, har varit att läsa igenom 300 inlägg. Nej Tack.

Så, vad göra nu? Någon som vill slänga ihop en ny blogspot-sida åt mig, med möjlighet att kategorisera? :-)

Eller förslag på andra gratis-bloggar, så jag kan byta till någon som passar mig bättre? Även om det tar emot, nu när jag börjat lära mig hur det här fungerar.

Andra bloggar om: , , ,
SolSara @ 6/27/2006 10:58:00 fm | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Kategorier?

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates