Sminkdemo och blogg


torsdag, juni 29
Igår var jag på sminkdemo med ett par andra tjejer. De hade en plats över och jag tänkte det kunde vara kul få umgås lite.

Så sminkad har jag inte varit sen förra sminkdemon när jag var 16. Och innan dess finns det en liten möjlighet att Frida lyckades övertala mig till att gå så sminkad till något disko på högstadiet.

Smink är inte min grej, om nu någon inte fattat det. Lite foundation för att jämna ut min oregelbundna hudfärg, lite concealer för att dölja envisa finnar och utslag. Festsmink består av att dessutom lägga på lite mascara på ögonfransarna. *Voila* Sara är partysminkad på sju minuter. Säg vilken annan tjej som fixar det? :-)

Annars har det blivit dåligt med blogginlägg trots många timmar vid datorn. Tiden har gått åt till att fixa och trixa inför nya bloggen, som troligen är klar om ett par år eller så. :-/ Förvänta er inget den närmsta tiden iaf..

Andra bloggar om: , ,
SolSara @ 6/29/2006 07:37:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Sminkdemo och blogg

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates