Kram


söndag, juli 2
En *kram* till alla som tar åt sig och till dig som känner dig i behov av en. Och en extra till dig som inte fick en avskedskram förut, kom på det tre mil för sent..

Hemma från en mycket trevlig sväng i Jönköping. Nu längtar jag ännu mer tills jag flyttar upp. *sakna* Ska bara skaffa jobb och få lägenhet (fast krisar det har jag en utväg just nu åtminstone med det.)

Snart sova och imorgon läger en vecka framöver. Ska vara duktig och skriva ner alla bloggidéer. Både till inlägg och design (till nya), så jag vet hur jag vill ha den. Trodde jag hittat en mall jag gillade, men icke, nu har jag ångrat mig. Blir leta igen antar jag.

Syns om en vecka. Mail och mess mycket välkomna. :-)
SolSara @ 7/02/2006 09:02:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Kram
Tack för kramen. Den värmde. Inte för att värme behövs, men ändå...

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates