Tebax Igen


måndag, juli 10
Oj då, hade visst lovat anteckna lite på lägret så jag skulle komma med en lång rad intressanta blogginlägg här nu.

Om någon hade sådana höga förhoppningar kan ni lägga ner dem igen.

Lägret var helt fantastiskt underbart! (Måste utöka mitt ordförråd, kan bara fyra adjektiv: fantastisk, underbar, härlig, trevlig)

Funderar på att lägga ut lite bilder, men funderar lite till. Har inte bett om lov, så får se om det kommer några.

Under lägertiden har jag passat barn, haft barnmöten, umgåtts med förälrar och ledare, ätit hur mycket god mat som helst och njutit av sommaren.

Dessutom har jag hunnit med att känna mig
  • tjock (gått upp flera kilo senaste månaderna)
  • smal (jämfört med en del andra)
  • ung (kändes som man inte hade så mycket att komma med ibland jämfört med erfarna föräldrar)
  • gammal (när nästan vuxna killar är massa år yngre, då är man gammal)
  • sugen på att skaffa barn typ nu (såååå söta, vill ha lixom)
  • glad att man inte har egna barn (de är ju inte snälla och söta hela tiden uppenbarligen)


Ungefär så mycket intressant jag har att skriva. Kanske kommer mer när jag vaknat ordentligt. :-/
SolSara @ 7/10/2006 09:21:00 fm | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Tebax Igen

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates