Mauro och lite mig..


söndag, juni 4
Jag börjar känna mig förföljd av Mauro Scocco. Fast inte mig emot. Gillar sången mer och mer för varje gång jag får höra den. Lyssnade lite på radion imorse när jag gjorde mig iordning. Hade knappt satt på radion innan min låt kom. Och efter den kom flera andra favoriter. Härligt. Visserligen är min favorit-lista säkert över 100 låtar lång nu, men ändå.

Annars är jag ganska off nu. Kanske varit för mycket i solen idag (fast det inte var särskilt mycket) men fick sån grym huvudvärk och mådde illa för några timmar sen, varken vatten eller mys eller sova funkade. Ett litet piller tillsammans med att sega ihop hjälpte hyfsat, sitter ju iaf här nu. :-)
Det hjärtat är fullt av talar munnen.
Japp, därför jag jämt är så tyst?
SolSara @ 6/04/2006 10:04:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Mauro och lite mig..

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates