Dagens Känslor


fredag, juni 2
Trött. Har inte sovit tillräckligt en enda natt den senaste veckan. Antingen slarvat med att sova hyfsat tidigt eller vaknat mycket tidigare än jag velat/behövt. Fast mest båda ock. Tur det är sommar så man inte behöver sova lika mycket.

Kyrkohistoria är förresten grymt intressant. Äntligen kommit på vad jag ska skriva om i den här jättesista uppsatsen för basåret: Schismen 1054 mellan kyrkan i väst och kyrkan i öst. Och det blir bara mer intressant ju mer jag hittar om det. Nu ska vi bara lyckas få ihop några sidor om det också, har ungefär så mycket fakta som ryms på en halv sida. Max. Men det ska nog gå.

Ikväll blir det gänget. Får utnyttja tiden nu, innan jag åker hem. Och så grillfest med gänget imorgon. Och kyrkan på söndag. Och återträff med UngTro-klassen på måndag! *YAY* Hörde att nästan alla ska dyka upp. Ska bli sååå kul!

Eve är här nu, kommit ner tills hennes stora pôjk skulle ta examen. Och man bara *ååhh*. Vi har verkligen inte setts eller hörts på alldeles för länge, så under ett par timmar (=gudstjänsten) så var vi oskiljbara. :-) Å sen har vi ju återträffen också. *Puss på dig*
SolSara @ 6/02/2006 06:20:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Dagens Känslor

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates