Kvällen


lördag, juni 3
Kvällen inleddes med besök på VIP för att hyra film. Sådär en timme senare är valet färdigt. Då har några av oss redan gett upp och det går kanske diskutera hur många av oss som hade något att säga till om i valet. Det slutade iaf med The Hunt for the Unicorn Killer, som var någon typ av drama/thriller baserat på Einhorn-fallet (en hippie-snubbe som dödade och gömde sin sambo i en koffert i lägenheten i 1 ½ år). Spännande? Ja, men bara för att de försökte hålla sig till verkligheten, så gott vi nu vet den. Hade det varit helt fiction så skulle det vart den lamast thriller jag sett hittills.

Efter det somande jag. Typ. Eller, jag var mer eller mindre helt medveten om vad de andra sa och gjorde och sånt, men jag låg ner och kramade kudden i typ tre timmar. :-) Antar det var välbehövligt. Mitt sätt att njuta av de sista dagarna med gänget. Ni anar inte hur avkopplande det är att slumra till medans de man tycker om skrattar och pratar över huvudet på en.

Nackdelen är väl att jag nu är hur pigg som helst. Och för den som inte brukar kolla tiden när inläggen skrivs, så kan jag upplysa om att klockan nu är två. På morgonen. Japp. Jag är lite efter min tid tror jag. Tonårsperioden med att vända på dygnet har kommit lite senare för mig. :-S Men blir väl så illa tvungen vända tillbaka det när jag kommer hem-hem. Särskilt om jag ska börja mjölka morgon.

Iaf tur jag inte är helt ensam på nätet så här dags. Fast snart blir det väl att försöka sova ändå. Måste försöka få lite pluggat eller städat imorgon också. Och sen blir det litet grillparty!
SolSara @ 6/03/2006 01:41:00 fm | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Kvällen
Sara, fördelen med att vända dygnet är ju iofs att du kan mjölka först o sen sova =)

Fast då sover man ju verkligen hela dagen sen, eftersom mjölkningen inte är slut förrän närmare nio ibland.. :-) Så trevligt kanske vi inte ska ha det..

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates