Mitt Älskade Kortebo


tisdag, maj 30
Alltså, jag har inte hajat det tidigare, men om två dagar så är mina två år på Kortebo över! *panik* Det har varit så mycket med tenta och städning och hitt och hatt, så jag har helt enkelt inte tänkt på det innan. Men hjälp. Visserligen kommer jag vara kvar på internatet tills tisdag, men ändå. Om två dagar är det lixom över, hej tjosan på er allihopa typ. Började nästan gråta redan nu på sommarfesten ikväll, när vi hade utspark för fyrorna, med Patrik, och när vi tackade Leif som ska sluta som lärare. Han är bäst.

Hade ju förresten tenta i trosläran imorse. Vet inte om det gick så bra, men det ska nog räcka iaf. Men inte mycket mer än så, svarade inte på alla frågor ens.. Läraren hade innan försökt tona ner det, att det skulle vara ganska enkelt och i stora drag å så, så det var det jag pluggade för. (Det lilla jag nu pluggade, orkade inte göra en seriös tentapluggning till.) Och det räckte ju ganska långt. Men det var ju ändå en del detaljfrågor, och hade det inte vart för att jag läst kyrkohistorien hade jag aldrig klarat para ihop rätt gubbar med rätt sak på "uppvärmingsuppgiften" (som var typ 1/4 av tentan.)

Men fick tillbaka den andra tentan och blev positivt överraskad. Nästan högst i klassen tydligen. Oj. _Det_ hade jag inte väntat mig. Hade varit fullt tillräckligt för mig så länge jag var på rätt sida godkänt typ. :-)
SolSara @ 5/30/2006 11:32:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Mitt Älskade Kortebo

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates