Om att skriva blogg..


torsdag, juni 1
Jag går och kommer på fina blogginlägg av varierande seriös-grad, sen verkar jag tro att de automatiskt har skrivit sig bara för att jag tänkt det, för när jag väl kommer till datorn så har de antingen flugit sin kos eller mist all sin intressant-glans, å så blir det aldrig skrivet.

Inlägg som inte blivit skrivna den senaste veckan:

  • Vad jag drömde inatt, avsnitt X
  • Fördelarna med en vänsterhänt man
  • Klassgemenskapens vara eller icke vara
  • Varför Sara behöver minst två kuddar i sängen
  • Konsten att städa ett badrum
SolSara @ 6/01/2006 10:56:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Om att skriva blogg..

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates