snabbt bara..


onsdag, maj 31
*upprörd*

Citat från crossnetFLOW, P14.
Jag utgår från vad min pastor säger. Om jag inte trodde på de han sa skulle jag vara upprorisk mot Gud, men de är jag inte.
Får ungar idag inom kyrkan inte lära sig att tänka själva? Det är ju jättebra att man litar på att pastorerna vet vad de säger, men det här är ju att gå alldeles för långt.. Det är ju sådana här saker som gör att Knutby kan hända.. Pastorns ord _kan vara_ (och jag hoppas är) Guds ord, men så är ju inte alltid fallet. Lite måste man väl kunna tänka själv? Pastorn är inte samma sak som Gud..

Andra bloggar om: , , ,
SolSara @ 5/31/2006 11:19:00 fm | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till snabbt bara..

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates