Här igen mitt i natten..


söndag, juni 4
Det är bröllopsfest på Kortebo. Det stökas för fullt däruppe nu, tror det äntligen är slut och de har börjat städa nu. Känner mer och mer att jag inte vill han så stort och långt frikyrkobröllop som är vanligt nu. Jag vill ha det precis som jag vill ha det istället. Vad det nu är. Barfota verkar jag ju iaf bli. För jag tänker då inte ha skor med klack på.

Annars luktar jag mest rök ikväll. Grillat med gänget. Mysigt och gott. Men vi var lite off idag va? Annars kom vi på att det går fint leka norsk kurragömma här, när nästan alla rum är tomma och upplåsta. Bara synd att alla andra bangade, så jag och Jenny fick leta själva efter Emka..
SolSara @ 6/04/2006 01:28:00 fm | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Här igen mitt i natten..

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates