Reflektion över bloggen..


söndag, maj 28
Satt och skunmmade igenom alla inlägg i min blogg i natt. Det var ganska många. *hmm* Lite spännande att läsa om allt som man nästan glömt att man skrivit om. Kunde konstatera att jag lyckats ganska bra med målet att vara personlig utan att vara privat. Särskilt de första månaderna skrev jag ändå mycket som var personligt, men samtidigt så har jag knappt nämnt sådant som för mig varit mer privat. Jag menar, alla här som vet när det tog slut mellan mig och killen kan räcka upp en hand? (För jag tror att alla vet om eller åtminstone anat det iaf nu??)

Precis, det var det jag menade. Man har inte en chans läsa ut det från bloggen, även om man med ett ingående studium och egna slutsatser kan komma fram till en någorlunda korrekt ungefärlig tidpunkt. A ja. Något annat jag konstaterade också var att jag inte alltid är superärlig. För det var ett tag tidigare i vintras/vår t.ex. som det var mycket som var jobbigt, men blogginläggen är typ jättevanliga. Kanske ett försök till självbedrägeri? "Om jag skriver som om allt är bra och som det ska, så blir det så också." Nu fick jag ju ännu mer att tänka över.. *hmm*
SolSara @ 5/28/2006 10:25:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Reflektion över bloggen..

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates