Barfota utan strumpor och skor..


tisdag, juni 6
Ibland måste man gå utanför ramarna lite. Ispirerad av Tobbs och det fina vädret gjorde jag slag i saken och gjorde vad jag velat göra redan förra gången det var varmt, men sen aldrig blev av.

Jag tog en sväng in till stan med bussen. Skulle hämta ut biljetter och köpa några chipspåsar till helgen.

Barfota.

Helt fantastiskt underbart!

Förstår inte att inte fler gör detta. Det är härligt att gå barfota på varm asfalt. Finns bara tre saker som är mer härligt: Gå barfota på varmt gräs, varm sand eller golvvärmt trägolv. :-) Varmt om fötterna är fint. Och mina tår gillar frihet och mina fötter gillar inte skor. Så barfota passar mig bra. Dessutom har de flesta ögon att se med så man inte trampar på alltför stora glasbitar eller i något mindre trevligt.

Å andra sidan sprang jag ju runt barfota i ladugården när jag var liten (och ibland nu med..), mitt bland all koskit och annat mysigt. Jag är härdad.

Prova!

Om inte annat får ni en chans att studera svenskens reaktioner på att någon gör något som är lite utanför ramen. Jag är så himla vanlig, att det är få saker som jag ens vill göra som är oväntat. Så när tillfälle dyker upp får man väl passa på. :-)

Andra bloggar om: ,
SolSara @ 6/06/2006 10:40:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Barfota utan strumpor och skor..

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates