Hemma


tisdag, juni 6
Nu är jag iaf hemma. Med mycket hjälp från Becka fick allting plats i bilen, även byrån. *tack* Har släpat in allt i huset nu, men vete katten vart jag ska göra av det. Har satt lite saker överallt nu, får väl försöka packa upp imorgon.

Men usch vad hemskt det känns nu att mina två år på Kortebo är över. Och kommer aldrig tillbaka.

Som om det inte räckte drömde jag förvirrande dröm inatt. Så idag har jag haft hur mycket som helst att tänka på. Det jag drömde. Om att jag flyttar. Om återträffen och härligt folk. Om att lämna stan, även för bara några månader. Men det ordnar sig väl med allting.

Bara jag kommer ut till Råslätt. Konstigt. Vet verkligen inte vad jag ska göra där, men det är det enda jag verkar känna något mer för angående hösten. Nu ska man bara komma på vart man vill jobb också..
SolSara @ 6/06/2006 11:04:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Hemma

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates