Var är tjejerna?


lördag, april 1
Bara för skojs skull var jag tvungen gå in och kolla vilken dag jag vunnit de där kortlekarna. Fick se alla vinnarna under mars månad.

Jon
Magnus
Mikael
Andreas
Thomas
Patrik
Sara <---- Jag!
Ingemar
Peter
Jörgen
Marcus
Peter
Johan
Andreas
Petri
Magnus
Matthias
Håkan
Martin
Mats
Jonathan
Erik
Mattias
Stefan
Daniel
Karl-Göran
Peter
Jonatan
Patrik
Jesper
Johan


Tjena, vilka är det som spelar mest poker tro? *hmm*

Bra det inte var tvunget att man svarat "rätt" på frågan för att vinna, den dagen jag vann var det en Omaha-fråga och om jag minns rätt så svarade jag helt på tok fel. Kan ju iofs ha lite att göra med att jag knappt ens kan reglerna till det, än mindre hur man spelar..
SolSara @ 4/01/2006 01:52:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Var är tjejerna?

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates