*förvirrad*


onsdag, mars 29
Hur katten gick det här till? Nu ser jag plötsligt alla mina tidigare inlägg så som jag velat ha dem, med Trebuchet som font. Det har jag aldrig gjort innan.

*mysko*

Iofs, jag var inne och pilla pyttelite på lite kod som jag inte rört innan, men det var sånt som verkligen inte hade något alls att göra med fontarna..

*förvirrad*

Så nu vet jag inte riktigt hur jag vill ha det. Verdana är ju faktiskt väldigt fin den också, stor och lätt att läsa.

Men Trebuchet är ju lite finare ändå, eller?

*beslutsångest*

Det är mycket känslor idag. Fast en känsla som hittills lyckats överrösta alla andra ordentligt under dagen har varit den här.

*trött*

Mycket tätt följt av

*sakna*
*förvirrad*
*glädje*
*fundera*

*ger upp*
SolSara @ 3/29/2006 08:32:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till *förvirrad*

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates