Lugn, lugn.. (fast det var nog inte jag i natt..)


onsdag, mars 29
Jag har placerat min blogg i Jönköping på bloggkartan.se

Men det går ju ändra när jag flyttar, hoppas jag.. Om jag flyttar. Händer inget så kanske jag blir kvar här i stan ett tag till. Men vi får väl se.

Kom på att jag nog borde skriva ett normalt inlägg också efter förra, så ingen blir orolig eller nåt. :-) Jag är inte nere eller nåt sånt idag, bara trött och ja, förvirrad? Fast det är inte ett helt ovanligt tillstånd för mig, känner mig nästan hemma i det.

Har en trevlig vecka faktiskt. Vidare-gänget är här så jag har varit social och hängt en del i matsalen flera kvällar nu. I det gänget ingår nämligen flera klasskompisar från förra året och det är bara underbart träffa dem igen. Visst, det har snart gått ett år sen klassen skildes åt, men ändå.. Orkar inte förklara, det är härligt helt enkelt. Och Ellen var också med idag i skolan. Härlig tjej. :-) Bara Eve, Becka och Maffe också, så hade jag nästan varit i himlen. Hm, kanske skulle fixa riktig återträff snart?

Annars så börjar jag bli allvarligt trött på min förkylning nu. Har till och från haft ont i halsen sen slutet av januari. Och det vill inte ge med sig. Nu har jag börjat nysa också, så går nästan hoppas på att det kan bryta ut ordentligt så jag blir av med skiten någon gång.

Vaknade mitt i natten förut och var precis sjöblöt. Hände några gånger för ett bra tag sen också, men sen slutade det och jag glömde bort det. Men nu var det så igen. Jag förstår inte varför. Vaknar bara av att både T-shirten och pyjamasbyxorna är helt dyngsura. Ingen feber eller nåt. Ingen mardröm eller liknande, även om man inte minns drömmen brukar ju känslan vara där. Det enda att göra är helt enkelt att försöka kravla sig ur sängen, ta av sig kläderna, leta upp någon annan tröja i garderoben, krypa ner i sängen och somna om. Enda lilla ledtråden skulle kunna vara den grymmans huvudvärken jag hade igår kväll, men hur den kan få mig att bli genomvåt flera timmar senare, förstår jag inte.

Hm, det där med pyjamas är ett intressant ämne, får ta det i något annat inlägg.. :-)
SolSara @ 3/29/2006 08:49:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Lugn, lugn.. (fast det var nog inte jag i natt..)

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates