Dagens vinnare: Sara Larsson?


torsdag, mars 30
Fick ett paket med posten idag. Tänkte inte så mycket på vad det kunde vara, antog att det var en kursbok eller nåt sånt. Öppnar brevet från pappa och läser. Tittar en gång till på paketet.

Oj då. Det är ju ett tjong frimärken på det. Kurslitteratur i ett brev med frimärken?!? Nu blev jag nyfiken och öppnade raskt.

Blir ståendes med en lagom liten svart kartong i handen. Ingen avsändare. Ingen lapp.

Fast texten på kartongen var ganska avslöjande. PokerStars.com

Där ser man, jag har lyckats vinna en fin låda med två kortlekar från poker.se. Tackar så mycket! Och detta har jag lyckats missa, trots att jag är på sidan varje dag för att testa "dagens fråga". Och därmed varje dag ser rutan "Vinnare i dagens fråga: Grattis **** ****"

Men trevligt med sådana överraskningar måste jag säga. Nu gäller det bara hitta några som vill inviga mina kortlekar tillsammans med mig. :-)
SolSara @ 3/30/2006 01:35:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Dagens vinnare: Sara Larsson?

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates