Härliga ungar..


söndag, april 9
Jag har lekt idag. Träffade på en familj i kyrkan som jag brukade sitta barnvakt åt ibland under sista året jag bodde hemma. Så vi bestämde jag skulle komma förbi en sväng sen. Tiden ägnades åt att leka kom under örnens vingar, röda lyktan och kurragömma, och avslutades med fruktsallad tillsammans med föräldrarna. Bara synd jag missade äldsta dottern som var och lekte med en kompis, men det fick gå bra med två busfrön på 8 resp. 6 år. :-)

Är det något jag saknar uppe på Kortebo, så är det barnen och djuren. Det kan vara hur trevligt som helst umgås med kompisarna, men det är något särskilt med djur och barn. Ni kan försöka hur mycket ni vill, det går ändå inte bli så ärlig och naturlig som de är..
SolSara @ 4/09/2006 11:03:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Härliga ungar..

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates