Hide and Seek


söndag, april 9
Har nyss sett Hide and Seek. Vet inte varför, men har någon gång fått för mig att jag ville se den. Nu efteråt undrar jag hur jag kan fått för mig det. Det var ju inte min typ av film. Som film var den väl bra, och som thriller/rysare var den snäppet bättre. Men thriller/rysare är ju så _inte_ min typ av film. *hu* Trots att det gick bra till slut, så var det ju inte så kul på vägen dit. Jag är tillräckligt hispig som det är ändå, behöver ju inte sånt här för att må ännu sämre.

---2 minuter senare---

AHH! Nu gick det upp ett ljus! :-) Är kanske inte så snurrig ändå. Det var visst den här Hide and Seek som vi såg. Nu får jag ihop det. Den som är länkad till ovan, vill jag fortfarande se. Men den här var inte så mycket min film.. Är de tvungna döpa filmer till liknande namn? Men men, nu har vi rett upp det iaf. Nu ska jag bara komma på ett sätt att få lite bättre tankar i huvudet. Får väl läsa lite i "Pride and Prejudice" innan jag somnar. Det är betydligt snällare saker i den..

Sara: Kom ihåg: Inte se thriller/rysare! Och absolut inte sent på kvällen! Om måste se, gör det på dagen, i god tid innan sovadags..
SolSara @ 4/09/2006 10:33:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Hide and Seek

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates