Henrik och Mario


lördag, april 8
Jag borde ha mycket intressant att skriva här. *hmm*

Trevlig kväll igår. Minifest eller vad man ska kalla det hos Henrik tillsammans med en del av gänget. Jobbigt. Vet inte ens vad han heter i efternamn. Fast det spelar ju ingen roll, trevlig, kul och intressant som bara den är han ändå. Tiden bara flög iväg. Första halvtimmen gick lite trögt, men sen la Sara fram ett förslag till hur vi skulle kunna göra för att få lite diskussioner, och hej vad bra det funkade. :-) Får göra så fler gånger, hemskt mycket man kan prata om egentligen.. Vi tog helt enkelt och skrev tre lappar var, med olika saker/frågor som man kan prata om och drog sedan en lapp i taget. Det var allt från MikaelErikNiklasSigurd till högsta drömmar till livet efter detta till Emka & Jenny. Och sen pratade vi. Och pratade. Och löste konflikter. Inte lätt bo två ganska olika tjejer i en etta, eller? :-)

Idag har jag städat typ halva dan. Storstädning av 1 st rum, 1 st badrum, 1 st hall, 1 st toalett samt 1 st kök, tar sin tid. Men åh vad fint det kommer vara att komma tillbaka till. :-)

Fast en sak var tråkig. Det var lite folk som höll på att beskära träden på gården. Och när jag skakade mattorna såg jag en ambulans stå där ute. Mindre kul. Hoppas det inte var något allvarligare än ett brutet ben eller liknande. Fast det är ju allvarligt det med..

Jo, det var det också. Har åkt hem-hem nu på "lov". Hade inget att göra, så satte mig vid Stefans dator och letade upp hans videoklipp. Mycket klassiskt, som de ganska omtalade videoklippen med katter. :-) Iaf, hittade ett klipp som en kompis, Samuel?, pratade om nyss. Tjyven vad grymt det var! En kille som klarade Super Mario Bros 3 på 11 minuter. Och så gott som felfritt. Lekte hem fullt med extraliv när han ändå var i farten, lixom. Undra hur många timmar man måste träna för att fixa det där. Man kanske skulle testa. Eller inte, för att vara ärlig så har jag inte ens klarat det än alls, dör på banorna innan slutbossen..
SolSara @ 4/08/2006 10:00:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Henrik och Mario

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates