Telefonsvarare


lördag, mars 4
Var ute och gick en sväng förut. Tänk, det är massa snö och minusgrader vid Vättern i mars, vem har sagt något om växthuseffekt? Men det var inte det som var poängen, utan att jag gick och tänkte.. Iofs brukar jag ju göra det när jag är ute och går, ska inte berätta allt jag tänkte, bara en sak jag kom på.

Jag har aldrig i hela mitt liv pratat in något på en telefonsvarare. Visst. Okej. Jag är väl inte den som ständigt ringer till en massa folk och därmed riskerar att bli mött av en sådan heller, men det innebär ju inte att jag aldrig gjort det.. Och när jag gör det, så åker luren på fort. Men bara tanken på att faktiskt tala in något så, orsakar smärre panik.. Fast jag förstår inte varför. Har väl inga dåliga erfarenheter av det eller så. Rädsla för att det ska låta dumt, kanske? Fast hur dumt kan det låta att säga "Hej, det är Sara. Du kan väl slå en pling när du kommer in? Ha det bra, hej då!" Hm, får väl helt enkelt se till att jag gör det, om det nu händer sig någon gång att jag anser det vara lämpligt..
SolSara @ 3/04/2006 06:36:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Telefonsvarare

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates