Fika?


fredag, mars 3
Var Öppet Hus på skolan idag. Betydligt mer folk än förra året, men inte så många som Rektor Tore hoppats på. Fast han är ju ganska optimistiskt lagd.. Trevlig dag, har umgåtts lite med teologerna. Säg mig, är man konstig om man hellre sitter och fikar med de manliga lärarna 45+, än med sina jämnåriga, kvinnliga klasskamrater? Det mest bara blev så idag, men ändå..

Drack en mugg kaffe. Kommer inte ens ihåg när jag drack kaffe senast nu, så det måste varit några veckor sen, minst. Fick det serverat, så det blev mer än om jag hällt upp själv. Märkte av det ganska mycket sen, kunde inte sitta stilla på flera timmar, typ.. Förstår varför en del vill hävda att kaffe är en drog.. Fast det är ju gott!

Är just nu väldigt fikasugen. Nej, fel. FIKsugen ska det vara. Känner inte så många här som faktiskt skulle kunna hänga på och ta en sväng till Johans (mycket skönare stolar/soffor än Klaras) bara så där en fredagkväll, lite synd. Fast skulle ju kunna kolla med Samuel, men misstänker han hänger med en annan person just nu. Som vanligt.. Jag gillar gå på fik, ingen som vill bli min fikakompis? :-)
SolSara @ 3/03/2006 06:39:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Fika?

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates