Sara = duktig


onsdag, mars 1
Jag hade ett långt och fint inlägg på G, men nu har jag totalt glömt vad det var jag tänkte skriva..

Jo, vänta, det var det ju.. :-) Har vart duktig idag. Jag vet, man får inte säga sånt i dagens Sverige, men jag är rätt trött på en del svenska saker. Så som jantelagen och att man inte får ta den sista biten ("Nä, jag tar halva." "Åh, men då tar jag halva av den halvan." osv).

Varför jag vart duktig? Skulle ringa min kompis idag tänkte jag. En som jag pratar mycket med på msn och när vi kan IRL, men mycket sällan telefon. Och jag gjorde det. Jag ringde. Fast vi pratade inget, först var det upptaget, sedan inget svar. Men var lite stolt ändå. Första gången är alltid värst.. Sen ringde jag hem några gånger och har pratat med halva min familj = fyra pers, på en kväll. Brukar iofs inte vara så jobbigt, men det är bra gjort iaf..

Har messat lite med Linda också. Hon var sugen på att åka till Nässjö och O'Learys nästa fredag och kolla in nya favoritbandet Vi3. Kanske gjorde sitt till att det var trevliga grabbs, men det låter faktiskt bra redan från hemsidan.. Inte helt spikat, men nu känner jag mig faktiskt lite sugen på att komma ut. Satt och funderade på när jag senast var ute och kom fram till att det måste varit runt studenten. För snart tre år sen. Å hjälp. Jag som tycker det kan vara ganska kul ibland ju.. Bara det inte är några sliskiga grabbs som ska till att försöka ragga. Visst, det kan väl vara kul med lite uppmärksamhet, få känna sig lite snygg, men är man noll intresserad så är man. Jag slipper helst. Om du däremot är hyfsat nykter och trevlig att prata med, så varsågod.. :-)
SolSara @ 3/01/2006 11:11:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Sara = duktig

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates