Final idag!


söndag, februari 26
Klockan 14.00. är det hockeyfinalen för de svenska grabbsen. *yay* Jag är inte någon sportfantast på något sätt, har ingen koll på namn eller sånt, och div. regler sitter väl fortfarande inte. Men såna här större tillställningar som OS och VM är riktigt spännande.. Så har jag inte haft annat för mig, så har jag sett en del. Mest spännande hittills var nog curlingfinalen. Såg iofs bara sista kvarten eller nåt, men det var 15 mycket spännande minutrar.. :-)

Bara synd att jag redan för flera dagar sen bestämde mig för att gå på Sönda' 16 idag, Patrik ska spela bas. Vilket innebär att jag inte hinner se hela finalen. Men men, man kan ju inte få allt här i världen. Nästan 2 perioder är ju bättre än inget alls, och lär väl få veta resultatet direkt. Inte så att det saknas sportfånar i pingstkyrkan..
SolSara @ 2/26/2006 12:32:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Final idag!

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates