Trevligt, mycket trevligt..


lördag, februari 25
Jag vet, jag har helt plötsligt slarvat väldigt mycket med att skriva i bloggen. Fast ganska mycket har det varit med flit.. Har ett helt inlägg klart i huvudet, och jag _ska_ skriva det. Det är bara det att det, förhoppningsvis, får följder. För har jag väl skrivit något, så måste jag ju göra det också.. :-) Men för att orka göra något behöver man samla krafter ibland, så det gör jag nu i helgen, genom att umgås med trevligt folk.

Igår hade vi t.ex. en mycket trevlig kväll, som innefattade att spela Carcassonne, ett nybyggarspel jag inte spelat förut. Riktigt kul, jag vann andra gången.. :-) Var en tur borta vid pingstkyrkan också, tänkte ta en fika på Enter, men det gick visst inte så bra just den här fredagen.. Resten av kvällen gick åt till div. diskussioner. Både seriösa och oseriösa. Som ny i gänget träffade jag ganska många nya pers, det kom och gick lite folk, men lika goa allihop. De sista timmarna gick nog mest åt till att diskutera sex. Seriöst, för en gångs skull, annars brukar vi kunna flumma ur totalt.. Fast vår mindmap över vad som kan tänkas finnas i sexshopen ett par kvarter från lägenheten vi satt i, kanske hör till kategorin oseriöst, hur seriöst Sara (inte jag då utan en annan) och Henrik (?) tog det..

Men nu ska jag försöka ta mig till den andra lägenheten jag brukar hänga i ibland och träffa dom som inte var med igår. Hoppas på en lika trevlig kväll som den föregående.. :-)
SolSara @ 2/25/2006 07:09:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Trevligt, mycket trevligt..

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates