Om mig..


torsdag, mars 9
Vet inte riktigt om det är jag som har kasst minne, eller så har jag missat läsa Samuels flow-dagbok.. Titta vad jag hittade, alltid kul få veta vad andra anser om en..
samyueru's dagbok

24 jan - Sara Larsson

En blond tös men även en bondtös. Hon är en hejare på settlers. Jag tror nästan att hon vinner oftare nu än Patrik faktiskt iaf de gånger jag varit med de senaste. Själv har jag fortfarande problem med att klura ut hur tärningarna fungerar. Kul att prata teologi och andra spännande frågor med. Alltid uppfriskande med människor som använder den hjärna som Gud har gett dem. :oD
SolSara @ 3/09/2006 03:56:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Om mig..

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates