Div. om gårdagens kyrkkaffe..


måndag, mars 6
Jag har ont i ena käken. Det är inte bra äta godis. Särskilt inte om det är den helt underbart goda, men otuggvänliga, matador-mixen. Är helt stel i vänster käke, kan knappt tugga eller gapa, känns det som..

Igår gjorde vi, Jenny, Emka, Samuel och jag, trolldeg. Mycket trevligt. Kände för att göra något mer aktivt och inte bara sitta och glo. Och när halva gänget jobbar med barn, så kan man kanske förstå valet av aktivitet. :-) Men kul var det och fint blev det. Ikväll är det väl tänkt att de ska målas också. Hanns inte med igår, då vi drog iväg och spelade lite spel på kvällen. Settlers, byar och riddare. Också det kul, men eftersom det var första gången för de flesta av oss att spela med det tillägget, så tog det ganska lång tid. Men trevligt var det.

Skulle kunna skriva något om vad som hände när Mattias dök upp med ett gäng kompisar, killar, övervägande delen snygga, enligt Jenny och Emka, som flummade ur rejält. Men tror jag låter bli. Vet inte om jag är konstig eller normal, när det verkligen inte rörde mig i ryggen att det var fina grabbs..

Drömde en hel massa konstigt i natt. Eller i morse var det nog, sov ganska länge. Kommer inte ihåg särskilt mycket, men det var en del om hissar. Vilket kan bero på att det handlade en del om hissar igår. Och så drömde jag att brorsan, Simon, delade lägenhet med två polare. Den ena hette Timon. Den andra hette någonting Dragon. Men av förklarliga skäl blev han alltid kallad för Pumba, då han brukade hänga en del med Timon. :-) Kan dock inte minnas att han i övrigt hade några likheter med allas vår Pumba..
SolSara @ 3/06/2006 12:09:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Div. om gårdagens kyrkkaffe..

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates