Helgen i antågande


torsdag, mars 16
Bara för att jag äntligen bestämt mig för att jag skulle ta mig till återträffen för Bödalägret, så blir den inställd! Men *suck*

Jahopp, vad ska man då hitta på? Ska iaf hem i helgen, umgås lite med familjen. Se till att gå ut och gå, ska ju bli lite granna vårigt iaf ryktas det om. Har slarvat förfärligt med det där på sistone. Men när snön äntligen försvinner blir det andra bullar, då kommer jag äntligen kunna ge mig ut på mina, faktiskt, efterlängtade små joggingrundor..

På lördag är det ju iaf melodifestivalen. Får väl se till att titta på den iaf. Har inte sett någon av delfinalerna. Delvis för att det bara inte blivit så, delvis för att jag tycker det blivit lite väl för stort jippo för ett gäng ganska medelmåttiga låtar. Men i finalen på lördag så är det ju ändå de någorlunda vettiga låtarna med, kanske också några bra? Återstår och se. Frågan är bara vart det ska ses för någonstans? Ingen vänlig själ runt Vetlandatrakten som har en soffa ledig? :-) (Jag = inte så musikintresserad = nästmest intresserad i familjen)
SolSara @ 3/16/2006 09:48:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Helgen i antågande

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates