Sara = Hurley??


torsdag, februari 2

Gjorde det andra testet som Tobbs hade lagt upp. Who is your "Lost" alter ego?

You scored as Hurley. You're Hurley! A big fan of food, fun, a person everybody can relate to and everybody likes.



Fick iofs bara 56% på honom, och sen sex stycken andra på 50%, bland annat Kate och Jack, men ändå. Kanske blir bra om man kombinerar detta testet med det andra, så jag blir något mittemellan Hurley och Kate. :-)

---

Gjorde testet en gång till, tänkte vara lite mer radikal i mina svar och se vad som hände då. Gick inte som jag tänkt. 69% Hurley. 56% Jack, Charlie och Claire. Där ser man, jag kommer tydligen inte undan.

Håll mig borta från allt vad mat heter, snälla..
SolSara @ 2/02/2006 09:14:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Sara = Hurley??

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates