C och Maxi


lördag, november 26

Drömde om C inatt. Fick ett långt sms. Kommer inte ihåg vad det stod, men det var sådär obehagligt.. Vet inte riktigt varför han dök upp i drömmen, är över en månad sedan jag senast hörde något från honom. Iofs har jag tvingat mig själv till att tänka lite grann på honom på sistone, så det kanske ställde till det..

Dessutom var det en massa skjutande inblandat, i stil med riktig actionfilm. Och allt utspelades hemma hos mina föräldrar, ungefär i september. Hur jag vet? Vetet på åkern utanför huset var moget, så det sprangs en del i den också. Är ju ganska högt och lätt att gömma sig i.

Är trött idag, undrar om det beror på drömmandet? Vem skulle vara utvilad efter att ha ägnat en hel natt åt att försöka hålla sig undan från män med skjutvapen i händerna?

Blev irriterad på en sak tidigare idag. Var och handlade på Maxi, med mina ickeexisterande pengar visade det sig, tänkte inte på att kolla innan om pengarna kommit in på ica-kortet. Så där står jag i kassan med några sedlar som inte lyckas täcka det jag ville ha. Var bara till att ta bort russinen och champinjonerna och godiset och lite annat som jag faktiskt inte behövde.. Bara för att när jag nu i kväll kollade igenom plånboken hitta en hundra-lapp bland alla kvitton, vilket gott och väl hade räckt till allt det som jag plockade bort. *suck*
SolSara @ 11/26/2005 08:54:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till C och Maxi

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates