Inte så pjåkigt..


fredag, november 25

Har faktiskt gjort det mesta, på båda listorna. Väntar med handlandet tills imorgon, men annars är det inte så mycket jag inte gjort. Rummet är fint och pyntat, lite till så blir det jättebra. Har t.o.m. städat bokhyllan och plockat undan en massa papper och annat. Och sorterat både böckerna och filmerna i fin ordning. *Duktig Sara* Ska bara införskaffa tändstickor så jag kan ha myskväll.. Vill du vara med?? :-)

Men har upptäckt att det inte är så gott om pengar på kontot. Var ju meningen jag skulle försöka hitta ett jobb under hösten, men det blev visst inte så.. Det jag har nu räcker precis till mat och bensin under nästa månad. Hm, ni är inte så noga med julklappar va´? Får nog be pappa väldigt snällt om ett litet lån till..
SolSara @ 11/25/2005 06:24:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Inte så pjåkigt..

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates