Att Göra Imorgon


torsdag, november 24

Om jag redan här och nu skriver en lista på det jag måste få gjort imorgon, så kanske jag faktiskt ser till att göra det? Ok, here we go.

-Städa badrummet
-Städa toalett
-Städa hall
-Städa köket
-Storstäda rummet
-Advent/julpynta rummet
-Åka till IKEA och inhandla julstjärna och ev. adventsljusstake eller annat skoj
-Handla mat
-Tvätta
-Plugga Tro och Samhälle (allra helst bli klar med hemtentan)
-Betala räkningar

Vill dessutom, utöver detta:

-Ha sovmorgon
-Äta ordentlig, lagad, mat
-Gå långpromenad
-Fixa naglarna innan jag riskerar börja bita på dem
-Se en film eller läsa en helt vanlig bok
-Sitta en stund på FLOW och MSN
-Fundera på livet

Tja, vi får väl se hur det går, kan bli lite tajt hinna allt. Och till på köpet nämnde Cissi något eller någon som hände någonstans någon gång imorgon kväll..
SolSara @ 11/24/2005 10:42:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Att Göra Imorgon

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates