Torsdag eftermiddag..


torsdag, november 24

För första gången på en månad (fast det känns som tre år) hade jag ett riktigt kul och helflummigt telefonsamtal.. Med Emelie och hennes "kompis" (lånade en hörlur till hennes headset). En timme med skratt och flum. Men tror inte vi sa något vettigt någon av oss, särskilt inte eftersom Emelie snackade mest.. :-) Men det var iaf riktigt kul och välbehövligt. Undrar om jag kan lära mig något av Emelie nu när jag försöker lära mig att prata i telefon??

Annars är det halvdant här, gärna en bön om du är lagd åt det hållet och inte har något vettigt för dig.. Vet inte om jag gjort något bra eller något riktigt korkat.. Men om det är det senare så kan man ju hoppas det blir bra till slut ändå..
SolSara @ 11/24/2005 05:31:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Torsdag eftermiddag..

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates