Besökare och Kommentarer


torsdag, juni 22
Två knep till att få många besökare:

Skriv om samma sak som alla andra. (I detta fallet artikeln om Tone)

Använd tagar med ord i stil med slitz. Ord som naken, bröst, utvik osv borde också fungera bra.

Detta baserat på min statistik från SiteMeter. Efter senaste inlägget sköt nämligen antalet besökare i höjden. På bara några timmar fick jag fler besökare än jag i vanliga fall har på flera dygn. *hmm*

Men vart är alla kommentarer? :-/

Kom på igår kväll att jag nog lurkat färdigt på alla andras bloggar och det nog är dags att faktiskt kommentera också. Bloggar har annars blivit min nya hobby. Finns mycket intressant (och en hel del ganska ointressant) där ute i svenskarnas liv och huvuden..

Andra bloggar om: , , , ,
SolSara @ 6/22/2006 10:35:00 fm | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Besökare och Kommentarer
Man vill väll gärna ha besökare som besöker ens sida/blogg mer än en gång? Då hjälper nog inte att ha skumma taggar som "bröst". En sak du missade tror jag är att skriva intressanta saker -- själv tycker jag det är väldigt tråkigt att läsa om vad någon annan åt till frukost. Men statistik på vad 340000 personer åt till frukost är mer intressant :)

Jo, intressanta saker är också viktigt. Jag lyckas blanda ganska bra med 9 delar ointressant i stil med "jag vet inte vad jag ska skriva, men det här åt jag till frukost" och 1 del intressant. Försöker skärpa mig, men går sådär.. :-)

Välkommen förresten som den första totalt okända personen att kommentera min blogg. Tog bara ett drygt halvår uppnå detta. :-)

Men din sida var ju grymt intressant också just nu.. ;-)

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates