Sol idag igen!


onsdag, maj 10
Nu var iaf utseendet ändrat. Några småsaker som inte ser ut som de ska, men orka. Har ändå ingen aning om hur man fixar det.

Har de senaste dagarna mest njutit av solen. Lyckats få ganska mycket läst också, inte för att så mycket fastnat, men det är ju ett steg i rätt riktning för att klara tenta. Dessutom är det så smidigt slå två flugor i en smäll, det är så dötrist att bara ligga ut i solen utan att göra något alls..

Med andra ord så börjar jag faktiskt få lite färg. Inte för att det säger så mycket, ljushyad som jag är vinterhalvåret. Tror inte jag bränt mig än åtminstone, är bara lite övergrillad på ett par ställen. Men sånt brukar ju ge sig fort. Hoppas bara det fina vädret fortsätter nu i flera veckor, så färgen hinner stanna kvar och inte försvinner direkt igen..

Konstaterade dessutom att jag ännu inte varit på Vätterstranden, trots att jag bott här i nästan två år. Kan ju iofs ha något att göra med att jag inte var hemma förra sommaren och således hade väldigt långt upp hit..

Klockan är inte ens åtta och jag är jätteseg. På riktigt. Inte bara sådär som jag är ibland. Tror jag sovit hyfsat tillräckligt inatt, men tydligen inte. *hmm* Elelr så är det all sol som gör det, man kan ju bli lite sleten av ligga på en filt.. :-)
SolSara @ 5/10/2006 07:19:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Sol idag igen!

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates