Insikt


torsdag, maj 4
Kom till insikt om en sak om mig själv igår. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Det förklarar ju onekligen ett och annat. Men samtidigt vet jag ju fortfarande inte var det kommer ifrån.

Bara en sån där liten sak som de allra flesta inte skulle haft några som helst problem med, men jag höll på att få panik. På riktigt. Det var riktigt illa. Så oförberedd på det och det kändes som allt bara slog av i hjärnan när det hände. Försöka andas lugnt, tänka och reda upp det. En minut senare är allt frid och fröjd och jag står där allmänt konfunderad. Börjar tänka och då jag kommer till insikt.

Men vad ska man göra åt det nu då? Försöka komma fram till varför det är så? Vet inte om det hjälper så mycket, misstänker att det är något jag lyckats skapa helt själv under tiden. Då är det ju bättre göra något åt det, men vet inte vad det möjligen skulle kunna vara. Om jag bara låter det hända nästa gång, så finns ju risk någon råkar illa ut, jag själv eller någon annan. Och det är ju inte heller så roligt kanske. Men jag kan väl inte bara låta det vara, nu när jag äntligen hajat vad det handlar om?
SolSara @ 5/04/2006 11:10:00 fm | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Insikt
Måste du vara så kryptisk???

Japp, det måste jag. :-) Tycker jag säger tillräckligt, är inte så bra på att säga allt om mig själv hur som helst.. Dessutom är väl min blogg minst lika mycket för min egen del, som för andras.. Å andra sidan så kan jag säga det helt til dig när jag är hemma nästa gång, om du kommer ihåg fråga.. Kram

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates