Sakna min Maffe..


torsdag, maj 4
Idag har vart en sån där lagom dag. Allt bara varit lugnt och skönt och hänt lagom mycket. Och ändå betydligt mer än vad jag lyckas med en del andra dagar.

Sov tills jag vaknade. Betydligt tidigare än jag tänkt mig, måste vara allt detta solljus. Strukit min tvätt, handlat, skrivit klart två skolarbeten *puh*, börjat på nästa uppsats, solat, dansat.

Och som grädde på moset så ringde min Maffe-man vid åtta och undrade om jag var på Kortebo och var ledig en stund framöver.

*yay* Kan det bli bättre? En timme är alldeles för lite, hann ju inte prata mer än lite om skola och jobb och hösten och sånt, men det var underbart i alla fall. Bara att få se och träffa honom. Var alldeles för länge sen.

Vi umgicks ju ändå nästan dygnet runt i tio månader. Han är det närmsta en storebror jag någon gång haft tror jag. Många tårar under sista skoldagen var för honom.. Man vänjer sig vid saknaden efter ett tag. Men nu kommer allt tillbaka, saknar plötsligt hela klassen jättemycket, vissa ännu mer.

En månad till Återträff känns plötsligt väldigt länge..

Kort på klassen. Om någon absolut inte vill vara med på kort på min blogg, får ni protestera högt.

SolSara @ 5/04/2006 10:22:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Sakna min Maffe..
Jag måste ju erkänna att ni är oerhört supersnygga på bilden =)

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates