Jogga och Halsont


torsdag, maj 11
Idag har jag lyckats chocka både mig själv, mitt hjärta och mina ben.

Den underbara kvällssolen, i kombination med att jag redan var uppvärmd efter en timmes dansande och att syrran pratat om det nyss, gjorde att jag trotsade mitt halsonda*, drog på mig skorna jag inte haft på sen i höstas och.. Japp. Precis.

Sprang!

Uh, vad härligt! Det här har jag längtat efter mycket länge. Helt underbart. Är totalt slut, men vad gör det. Kommer vara alldeles darrbent imorgon och kanske träningsvärk, men sak samma. Det är det värt. Okej, nu inte få för sig det var långt eller så, vi snackar om lilla rundan här på kanske en dryga två kilometer. Och inte sprang jag hela, åtminstone inte i ett svep. Men härligt var det ändå..


* Ja, jag vet, går det inte över snart så måste jag verkligen gå till farbror doktorn, men jag orkar bara inte. Och vad ska man säga?

Äh, hej? Jo, jag är här för att jag haft lite ont i halsen när jag vaknat nu det senaste..


Jippie, det är verkligen sånt som jag vill att våra skattepengar ska gå till. Eller inte. Dessutom borde det gå över snart. Det är säkert psykosomatiskt och då hjälper ingen pencillin i hela världen. Eller så fixar mitt immunförsvar det alldeles av sig självt, tids nog. Japp, så måste det ju hända. Visserligen tog det immunförsvaret sju år att reagera och få bort fotvårtorna, men vad katten. Lite ont i halsen i sju år är väl ingenting?
SolSara @ 5/11/2006 11:41:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Jogga och Halsont
Japp, det är nog ett släktdrag.. :-)

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates