Nu har våren kommit, nu har våren...


tisdag, april 18
Vintern är verkligen slut. Jag brukar alltid längta efter sommaren. Och varje år blir jag lika förvånad när jag upptäcker nackdelarna med det.

När jag stod och borstade tänderna i går kväll, så kädne jag att det kliade lite på foten. Lagom tills att jag krupit ner i sängen kliade det riktigt rejält. Var tvungen kolla vad det var. Visade sig vara tre insektsbett, snyggt och prydligt runt vristen. Katten, tog lång tid för mig att somna.

Sara gillar sommaren. Sara har inget emot småkryp. Sara _tycker inte om_ småkryp som bits/sticks så att det blir kliande bulor. Snön har ju knappt försvunnit än ju! *suck*

Får se om de blir likadant som de två senaste åren. Då har jag fått så mycket myggbett att hela vristen svullnat upp rejält vid ett tillfälle/sommar. Gör ju inte så ont egentligen, men man blir så hemskt stel, ser dum ut och kan inte gå normalt. Men men, det kanske vi slipper i år. *hoppas*

Ja, jag vet. Jag är nog överkänslig. Och ja, jag vet. Man ska inte klia. Men vad ska man göra om man kliar sönder benen i sömnen då?
SolSara @ 4/18/2006 07:09:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Nu har våren kommit, nu har våren...

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates