Imorgon: dans


tisdag, april 11
Imorgon är det stor dag. Eller, ja, stor och stor. Men det är nästan så jag har lite fjärilar i magen för om det ska gå bra eller inte. Ska ha dansdag med barnen i församlingen här hemma. Och har egentligen inte förberett så mycket. En dans kan jag inte ens, den ska Salome ha hand om lite. En annan kan jag väldigt bra vid det här laget, eftersom vi körde den mycket för några år sen. Och den sista har vi också kört förut och är enkel. Och eftersom jag inte har hand om mer än dansandet, så behöver jag inte förbereda något egentligen.

Bara mig själv. Det ska bli grymt kul! Men samtidigt är det lite ansvar. Jag och några yngre tjejer och ett gäng ungar. Tänk om det flippar ut helt? Ungar överallt, ingen som fokuserar och en förtvivlad Sara mitt i alltihopa. Å andra sidan har jag haft sådana här dagar innan och det har gått jättebra, så både jag och ungarna borde ha lite rutin på det nu. Det kommer gå så fint, så fint. Japp.
SolSara @ 4/11/2006 06:50:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Imorgon: dans

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates