Min Tjej


lördag, april 15
Man kan ju drömma, sen kan man vara nöjd med det man har.

Idag har jag:

städat bil riktigt ordentligt
bytt till sommardäck
lagat hatthyllan
bytt ut trasig lampa (eller, ja, fick en del hjälp av Stefan på de tre sista.. :-) )
tvättat bil
tvättat alla bilfönster
fyllt på olja

Den kanske inte är någon skönhet, men den är billig i drift, enkel och himla kul att köra, och det måste väl ändå vara det viktigaste? Den är ungefär som jag och vi trivs tillsammans.. :-)

SolSara @ 4/15/2006 04:39:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Min Tjej
Du är ju snäll! Vems bror skulle gå ut och ta kort på syrrans bil klockan nio en söndagmorgon, utan att ens vara ombedd? :-) Tack!!

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates