Annandag Påsk


måndag, april 17
Idag har jag:

- saknat Ante (som jag inte sett och knappt tänkt på sen studenten)

- njutit av att köra bil alldeles för fort på biltom väg (en liten bit iaf, så fort man kommer ut i Sävsjö är det mycket bilar en sån här dag)

- sett årets första regnbåge (bara liten stund, men tillräckligt)

- impulsköpt två (2!) cd-skivor (Bon Jovi - Bounce och Savage Garden - Truly, Madly, Completely, The best of)

- akuthandlat två badlakan (jag _visste_ att det var något jag glömde hemma)

- unnat mig själv färsk pasta (kostar per portion som en hel förpackning vanliga, men *mm* vad gott)

Ikväll ska jag:

- försöka skriva ett mail
SolSara @ 4/17/2006 08:55:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Annandag Påsk

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates