Musik


fredag, februari 3

Är hemma nu. Hade kanske inte behövt åka hem egentligen, har ju snart "sportlov" och så, men när det ändå är läger-sammanträde här i trakterna imorgon, så tyckte jag det var lika bra. Vet inte vad jag skulle gjort uppe på skolan hela helgen ändå. Iofs, kunde pluggat och träffat lite kompisar. Men har redan pluggat ganska mycket och skönt träffa familjen lite. Om inte annat så var det värt bara för att få lyssna på lite bra musik.. :-) (Min dator mår fortfarande inte bra, måste ta tag i det där någon gång..)

Vad är bra musik då? Hm, Sara är allätare när det är musik (och har noll koll). Få låtar jag är jätteimpade av, men tycker mycket är bra eller kanske t.o.m. riktigt bra. Men det ska vara låtar med känsla i. Vilket inte innebär en massa tjafsiga ballader, de kan vara nog så känslolösa. Medans riktiga rocklåtar är helt underbart. Snabba utdrag från listan som är på i MediaPlayer jsut nu:

Sofia Källgren & Tommy Körberg - Skönheten och Odjuret
Tomas Ledin - En del av mitt hjärta
Le Seigneur Des Anneaux - Lothlorien
Sister Hazel - Beautiful Thing
Bruce Springsteen - Dancing In The Dark
Apocalyptica - Nothing Else Matters
Sarek - Genom Eld och Vatten
Roxette - Fading Like a Flower
Enya - Braveheart Theme
Bryan Adams - Summer of '69
Punk Ska Covers - Walking On Sunshine
Gyllene Tider - Kung av Sand
Björnbröder (svenska) - Är på väg
Sophie Zelmani - Dreamer
Nelly Furtado - I'm Like a Bird
Chess på svenska - Drömmar av Glas
The Sounds - Dance With Me
SolSara @ 2/03/2006 06:49:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Musik

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates