Ny skiva


fredag, februari 10
Sara är inte känd varken för sin shoppingmani eller för sina impulsköp. Var en sväng på A6 i eftermiddags och idag var väl inget undantag. Nästan. Impulsköpte en cd-skiva. Satt för några dagar sen och funderade på när jag senast köpte en. Kom fram till att det måste varit förra hösten, då jag köpte Per Gessles Mazarin. Som ni förstår är min skivsamling gigantisk. Eller inte. Men det är cd-rea nu och jag kände mig lite sugen på att köpa en. Visste inte alls vilken, utan kollade bara runt lite.

Sen hittade jag den. Det enda jag visste om skivan var att det var en mycket bra låt med på den, samt att det är en av de få artister/grupper som hittills bara gjort låtar som jag gillar (av dom jag hört iaf). Slog till direkt. Kom hem, lyssnade, läste texter. Insåg att jag förmodligen gjort mitt bästa köp på hur länge som helst.

Nyfiken? :-)

Jon Bon Jovi - Have a Nice Day

Jag är förälskad. Okej, ett par versrader här och där har jag svårt relatera till, men det kan ju ha och göra med att jag inte är en man som är mitt inne i en 40-årskris.. Resten är bara helt underbart. Om jag måste välja en enda musikstil, får det bli det här, vad det nu än kallas.
SolSara @ 2/10/2006 07:21:00 em | Fast länk |

[ Hem ]

Kommentarer till Ny skiva

SolSara

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

http://www.solsara.com

MSN

Blandat

Template copyright :
V4NY only templates